Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 21 november jl. hebben we het genoegen gehad om vier bijzondere personen in het zonnetje te zetten, die met hun onschatbare bijdragen het hart van onze club hebben verrijkt.

Cora Hulsebosch – Erelid: Cora heeft ruim negen jaar lang met passie en toewijding in het bestuur gediend, waarbij ze niet alleen als secretaris en voorzitter fungeerde, maar ook een cruciale rol speelde tijdens de realisatie van ons prachtige clubgebouw. Haar warme hart voor alles wat met schaatsen te maken heeft, haar ontelbare vrijwilligersuren en niet aflatende inspanningen voor de club maken haar een meer dan waardig Erelid.

Arie Witlox – Lid van Verdienste: Voor zijn indrukwekkende vierendertig jaar als trainer bij Winterkoninkje en zijn toewijding aan de beginnende recreantenschaatsers, naast talloze vrijwilligersactiviteiten, benoemen we Arie Witlox tot Lid van Verdienste. Zijn behulpzaamheid, betrokkenheid en onmisbare bijdrage aan de IJsclub verdienen onze diepste waardering.

Boudewijn van Loon – Lid van Verdienste: Boudewijn heeft gedurende ruim acht jaar het voorzitterschap met verve bekleed en heeft zelfs voor een periode de rol van penningmeester op zich genomen. Zijn inspanningen bij de oprichting van de Baanvereniging Haarlem en talloze andere bijdragen maken hem meer dan verdienstelijk als Lid van Verdienste.

Willy Gies Kasbergen – Lid van Verdienste: Met ruim negen jaar als secretaris, tijdelijk penningmeester, en haar veelzijdige vrijwilligerswerk, waaronder als jurylid, organisator van Schoolschaatsen en ledenadministrateur, benoemen we Willy tot Lid van Verdienste. Haar grote betrokkenheid en onmisbare bijdrage aan onze club verdienen deze speciale erkenning.

Namens het bestuur en alle leden van de IJsclub Haarlem willen we Cora, Arie, Boudewijn en Willy nogmaals van harte feliciteren en bedanken voor hun onschatbare inzet.

(foto’s: Michel van Bergen)

IJsclub Haarlem – Tijdens de najaarsvergadering zijn er ere-leden en leden van verdienste uitgereikt. Cora Hulsebosch is erelid geworden

IJsclub Haarlem – Tijdens de najaarsvergadering zijn er ere-leden en leden van verdienste uitgereikt. Boudewijn van Loon is lid van verdienste geworden

IJsclub Haarlem – Tijdens de najaarsvergadering zijn er ere-leden en leden van verdienste uitgereikt. Willy Gies Kasbergen is lid van verdienste