Ook dit jaar krijgen zo’n 200 leerlingen van het Coornhert Lyceum weer schaatsles bij IJsclub Haarlem.

In een serie van twee lessen krijgen alle eerstejaars leerlingen binnen hun gymuren de eerste beginselen van de schaatstechniek aangeboden.
Tussen 27 november en 8 december staan er bijna iedere dag tientallen leerlingen onder leiding van een van onze trainers op het ijs. Geweldig dat zoveel van onze clubleden weer tijd hebben gevonden om dit tot een succes te maken!
De meeste leerlingen kunnen na twee schaatslessen duidelijk al veel meer.

Hopelijk lukt het door deze samenwerking van het Coornhert Lyceum en onze ijsclub om nog meer jeugd enthousiast te maken voor de schaatssport – en natuurlijk óók voor IJsclub Haarlem!

Na afloop krijgen de leerlingen twee vrijkaartjes om samen met een van hun ouders in januari op ons clubuur te komen schaatsen.

Kom gerust een keer kijken op of naast de baan, want zoals altijd: zoveel schaatsende jeugd, daar gaat je schaatshart sneller van kloppen!