Het schaatsseizoen is iets meer dan een maand oud, maar in die weken hebben de wedstrijdschaatsers van IJCH al van zich laten spreken. Er zijn reeds een hoop clubrecords gesneuveld.

Daarnaast mochten Esther Kiel, Mats van den Bos en Jeroen Janissen deelnemen aan het World Cup kwalificatietoernooi in Heerenveen. Voor Mats was het zijn eerste deelname op landelijk senioren niveau, en dat als A-junior. Hierdoor liet hij zich allerminst intimideren en verzilverde zijn deelname met een dik PR en tevens clubrecord op de 500 meter. Chapeau!

De prestaties van Esther Kiel waren zo mogelijk nog indrukwekkender. Met drie persoonlijke records (en ook weer clubrecords) plaatste zij zich voor de World Cups.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer, maar deze prestaties beloven wel een mooie winter!

meer op schaatsen.nl