Recreanten opgelet: We gaan afscheid nemen van de naam Diepvrieskip. Dit unieke clubevenement met zijn geheel eigen karakter blijft echter gewoon bestaan. Het enige dat verandert is de naam!

Vanaf nu heet de jaarlijkse 500m wedstrijd voor recreanten: “Recreanten Cup”.
Wij hopen dat deze wat warmere naam de lading beter dekt waardoor we mogelijk nóg meer recreanten op de been krijgen die zichzelf en hun vorderingen willen testen of gewoon meedoen voor de gezelligheid en het “clubgevoel”. Zegt het voort, zegt het voort!
En dit evenement is vooral ook bedoeld voor schaatsers zonder wedstrijdervaring. Jong of oud (van 10 tot 100), wat rapper of wat trager, of je nu als de brandweer over het ijs snelt of een rustig rondje wilt rijden, elke deelnemer maakt kans om de hoofdprijs te winnen dankzij de speciale formule.

UPDATE: We hebben het maximaal aantal 50 inschrijvingen binnen (maximum in verband met de beschikbare tijd).

Leuk dat jullie allemaal meedoen!!

Zaterdag 2 maart aanstaande is er van 18:00h tot 18:30h en half uur Clubuur. Vervolgens wordt er gedweild zodat de RECREANTEN CUP om 18:45h van start kan.
Die starttijd is niet door ons maar voor ons zo bepaald omdat de baan om 19:30h weer vrij moet zijn voor de ijsmachine van Frank Zuurendonk, die de baan moet gaan vegen voor de volgende wedstrijd.

Douwe van der Kooi