Beste clubgenoten,

Op de ALV van 21 april 2016 is er gesproken over een zg. spiegelavond, om met (een groep) leden over de toekomst van de club te praten en met dingen aan de slag te gaan. Zoals:

1. Wat zijn de karaktereigenschappen van onze club? – Wat is het DNA?
  2. Hoe onderscheiden we ons: wat gaat goed?
  3. Wat willen we nooit veranderen bij onze club?
  4. Hoe ziet de ideale vereniging er over 5 jaar uit? Wat is jouw/onze droom? Kunnen we samen toekomstperspectief creëren door aan de slag te gaan?
  5. Hoe kunnen we ruimte geven aan nieuwe initiatieven?
  6. Wat kunnen we zeggen over de cultuurkant – zeg de mens kant – van onze vereniging en is dat niet onderbelicht / onbekend?

Op 11 januari j.l. werd de eerste spiegelavond gehouden en op 8 maart j.l. werd de tweede spiegelavond gehouden. Deze avonden werd geleid/begeleid door Marcel Ott van de “Brain Club”, die veel ervaring heeft in creatieve (verander)processen.

Centraal op de 3e spiegelavond van 18 mei staat de vraag “welke behoeften zijn er onder de recreanten van IJsclub Haarlem waar we met ons allen concrete ideeën van kunnen maken en kunnen gaan uitvoeren”.

In verband met de inrichting van de “tafelschikking”: laat even per e-mail weten of je komt, sturen naar voorzitter@ijsclubhaarlem.nl

Stuur deze aankondiging ook door naar je clubgenoten in je eigen (sport)groepje zodat we een grote opkomst krijgen! Geen probleem als je de 1e en/of de 2e avond gemist hebt, je komst wordt gewaardeerd en je doet gewoon mee.

En ook deze keer wordt de avond geleid/begeleid door Marcel Ott.

Tot ziens op donderdag 18 mei! Inloop vanaf 19.45, start om 20.00 en sluit om 22.00 uur.

PS Mocht je niet kunnen en je hebt wel ideeën of suggesties: stuur ze naar voorzitter@ijsclubhaarlem.nl, dan nemen we deze die avond mee. En wie weet wordt jouw idee nog meegenomen in de verdere ontwikkeling!

Sportieve groet,
Boudewijn van Loon
Voorzitter IJsclub Haarlem e.o.