Ook dit jaar weer organiseert IJsclub Haarlem en omstreken de interclubwedstrijd “de Haarlem Trofee”.

Net als voorgaande jaren zullen ook dit jaar ijsclubs uit het hele land strijden om de felbegeerde beker! Naast IJsclub Haarlem zelf doen nog 8 andere clubs mee aan het toernooi.

Dit jaar vindt de wedstrijd plaats op 4 november op de IJsbaan Haarlem te Haarlem. Elke club wordt vertegenwoordigd door een de volgende rijders: Junioren C, B, A, N-Sen & Senioren/Masters. Van elke categorie neemt een dame/heer/jongen/meisje deel.
De rijders zullen een 500 meter en 1500 meter rijden.

Het eindklassement zal worden opgemaakt volgens een puntensysteem en de beste vereniging ontvangt de ‘Haarlem Trofee’. Eveneens wordt per categorie een individueel klassement opgemaakt. De prijsuitreiking zal voor alle categorieën na afloop van het toernooi plaatsvinden in het restaurant bij de ijsbaan.

Naast de vele clubs die helpen om dit evenement te laten slagen, zijn er ook vele vrijwilligers die dit evenement mogelijk maken. Graag willen wij via deze weg ze nogmaals bedanken voor hun inzet. Bedankt!

Wij wensen namens de IJsclub Haarlem iedereen een sportieve interclubwedstrijd toe!

18.45 uur             Opening ontvangstsecretariaat

19.45 uur             Start wedstrijd 500 meter

Aansluitend       Start wedstrijden 1500 meter

Aansluitend       Prijsuitreiking in het restaurant van Maarten.

Let op: de tijden zijn richttijden!

Esmé van Benthem & Marjolein Lohmann
Wedstrijdcoördinatie Haarlem Trofee 2017

LET OP: Het clubuur is deze avond tot 19:00 uur!

Bekijk de Haarlem Trofee pagina