Begin september kreeg Wim Zethof op zondagmorgen op zijn racefiets een ernstig ongeluk. Op 21 september jl. is hij aan de gevolgen van dit ongeluk overleden.
Wim schaatste op de woensdagavond en fietste met een fietsclubje. Zij zullen hem missen.

Op 12 mei 2019 is overleden René Beurskens. René leefde de laatste tijd vanuit een motto: er is een dag in je leven waarop je doodgaat. Alle andere dagen niet!
We kennen René als een trouw lid van het recreanten schaatsen, waar hij veel plezier aan beleefde tot en met het afgelopen seizoen.

Han van Scherpenzeel is op 17 mei 2019 overleden. Als trouwe Baselga-ganger zorgde hij altijd voor een zeer gezellige sfeer en hij was een van de snellere recreanten. Een hersentumor leverde een ongelijke strijd voor hem. Het in memoriam op de website is geschreven door de Baselga organisatie die hem zeker zullen missen.