Langebaan

Home/Langebaan
Langebaan2022-01-04T10:50:19+01:00
6maart 2024

Groei en Bloei van de club

Hoe worden we (weer) een (financieel) gezonde club, waar iedereen in de regio Haarlem een leven lang leuk kan schaatsen? Met die vraag zijn we afgelopen najaar gestart met een stappenplan om met de leden te komen tot een programma van activiteiten voor de komende jaren. Daarvoor zijn er de afgelopen jaren al vele ideeën geopperd tijdens bijvoorbeeld de verschillende sneeuwbal- en spiegelavonden. Maar welk idee kiezen we?

6maart 2024

Samen schaatsen = samen voor de club

Beter willen leren schaatsen, wedstrijden rijden, sporten met anderen; dat zijn een paar van de belangrijkste redenen om lid te worden van IJsclub Haarlem. Zo blijkt uit de overweldigende respons op de enquête. En de respondenten waarderen onder andere dat er zoveel wordt georganiseerd door de club. Allemaal zaken die we samen mogelijk maken.

Ga naar de bovenkant