Zet het in je agenda en markeer de datum: woensdag 27 maart om 20.00 uur in ’t Hogerop*. Waarom? Omdat jij een cruciale rol speelt in de toekomst van onze club!

Het bestuur nodigt je uit voor een belangrijke bijeenkomst waarop we de bevindingen van onze recente enquête zullen delen. Daarnaast zullen we bespreken hoe we als club de uitdagingen van vergrijzing, ledenterugloop, identiteitsvraagstukken en financiële tekorten kunnen aanpakken.

We hebben jouw stem nodig om club-breed draagvlak te creëren voor de stappen die we moeten nemen. Jouw aanwezigheid is essentieel voor het vormgeven van de toekomst van onze IJsclub.

Meer details over het evenement volgen binnenkort. Voor nu, zet de datum vast in je agenda en houd de website in de gaten voor verdere updates.

het bestuur

*kantine van ons clubhuis