Beste wedstrijdrijders,

LET OP: Wedstrijdrijders van andere verenigingen mogen zich ook inschrijven!

De bus is inmiddels vol!

Na een aantal jaar niet in Thialf te zijn geweest met de club, bieden wij jullie dit jaar weer de mogelijkheid om een clubwedstrijd in Thialf te rijden.

De wedstrijd zal zijn op 24 maart 2016 van 17.30 tot 20.00 uur

Helaas is de wedstrijd, ondanks een bijdrage van de ijsclub, niet gratis. Daarnaast is er de mogelijkheid om bij voldoende belangstelling met een bus naar Thialf te rijden.

De wedstrijd staat open voor wedstrijdrijders vanaf pupillen B en volgorde van betaling is de volgorde van inschrijving.
Er kan gekozen worden voor de volgende afstanden:

• 500-700 m hiervan zijn de kosten € 18,00
  • 500-1000 m hiervan zijn de kosten € 21,00
  • 500-1500 m hiervan zijn de kosten € 24,00 (NOG 2 plaaatsen)
  • 500-3000 m hiervan zijn de kosten € 32,00 (12 deelnemers)

Busvervoer Haarlem/Heerenveen vv € 17,50

Uiteraard kan deze wedstrijd niet gereden worden zonder jury. Zijn er ouders die mee willen om te jureren, dan kunnen zij zich aanmelden via carla@zantvliet.com. Voor de juryleden is een plaats in de bus gereserveerd.

Inschrijving voor deze wedstrijd gaat als volgt:
Maak gebruik van onderstaan formulier en geef tevens aan of je gebruik wilt maken van vervoer met de bus.
Pas na betaling van het totaalbedrag op rekening NL60 INGB 0003 9560 55 t.n.v. C. van Zantvliet-van Oerle onder vermelding van de naam van de rijder ben je ingeschreven

Karin Jansen en Carla van Zantvliet

Inschrijfformulier