Vanuit kantoor bezien is het ijs alweer weg en kunnen we later in het seizoen weer andere sporten voorbij zien komen zoals skeeleren enzo. Voor onze administratie betekent dit dat we het seizoen gaan afsluiten.

Begin april zal het systeem naar een “nieuwe” ledenadministratie overgezet worden, t.w. seizoen 2024 – 2025.
Uiteraard ontvangen jullie, wanneer de nieuwe prijzen bekend zijn (na de ALV van 6 mei a.s.), een e-mailbericht waarin aangegeven staat welke abonnementen je het afgelopen seizoen hebt afgenomen. Mochten hierin wijzigingen aangebracht moeten worden, dan word je vriendelijk verzocht dit tijdig door te geven. Ook wanneer je besluit te stoppen met schaatsen, wat wij natuurlijk niet hopen, moet dit uiterlijk 30 juni a.s. zijn doorgegeven. Ben je te laat, dan ben je contributie verschuldigd, want ook IJsclub Haarlem is de afdracht aan de KNSB voor elke actieve schaatser tijdig verschuldigd.

Half juli, dus nog vóórdat de zomervakantie start, wordt de automatische incasso geïnd. Dus zorg voor voldoende saldo op je bankrekening!
Voor diegene onder onze leden, die nog geen automatische incasso hebben, stap a.u.b. over op automatisch incasso. Dit scheelt voor onze administratie heel veel tijd en alle abonnementen etc. kunnen veel sneller geregeld worden.
Laat het weten via de mail aan kantoor@ijsclubhaarlem.nl.
Rest ons ieder clublid een hele fijne zomer toe te wensen.

Willy Gies