Nu het schaatsseizoen afgelopen is, wordt het iets rustiger op kantoor. Minder e-mailberichten etc. Maar……om het nieuwe seizoen weer goed voor te bereiden, zijn er de nodige stappen te zetten.

Om de schaats- en inlineskatesport steeds beter te kunnen ondersteunen stapt de KNSB in juli 2022 over naar een nieuw platform voor de ledenadministratie. Als onderdeel van die overstap zullen ook de “Mijn KNSB”-omgeving voor verenigingen en leden er anders uit gaan zien. KNSB heeft gekozen voor het ledenplatform van FOYS (focusonyoursport.nl). Zelf heb ik hierover een Webinar gevolgd. Dit betekent dat we de komende maanden gebruiken om onze ledenadministratie volledig up-to-date te maken.

Hierbij dan ook het vriendelijke en dringende verzoek om wijzigingen in woonadres, e-mailaccount, telefoonnummer, abonnementsuren tijdig aan ons door te sturen (kantoor@ijsclubhaarlem.nl). Een andere belangrijke zaak is uw bankrekeningnummer i.v.m. de automatische incasso. Is deze nog steeds dezelfde? Staat er voldoende saldo op? Wijzigingen ook graag doorgeven aan ons kantoor met vermelding van je lidnummer.

Willy Gies