Met haar prestaties in Thialf tijdens het WC Kwalificatietoernooi heeft Esther zich van deelname aan de Wereldbekerwedstrijden kunnen verzekeren. De eerste en tweede wereldbekerwedstrijden zijn in Obihiro (Japan) en Beijing (China) in de periode 10- 19 november.

Dat betekent dat onze geplande Presentatieavond met Esther op 17 november VERVALT .

Wij wensen Esther heel veel succes en hopen aan het eind van het seizoen dat deze avond alsnog gehouden kan worden

Met
ESTHER KIEL
(“schaatster van de lange adem”)

Tijdens deze avond gaan we met Esther, die in het seizoen 2022-2023 aansprekende overwinningen behaalde, -met mooie beelden-, nader in op diverse aspecten van het schaatsen zoals onder andere:

• keuze voor de schaatsport
  • de rol van ouders
  • trainen in / met een team
  • trainingen in de zomer op ‘het droge’ en op het ijs
  • de wedstrijdvoorbereiding
  • zorg voor het materiaal
  • regelen van voeding- en vochttoediening
  • wedstrijdtactiek en welke
  • olympische droom
  • tips voor recreatieve rijders
  • en overige vragen die je hebt voor Esther

De vrije toegang voor deze avond is voor jong en oud , marathonrijder, recreant, wedstrijdrijder en andere belangstellenden.

Met verloting van 2 vrijkaarten voor de marathon van 18 november.

Heb je vragen voor Esther?

Stel ze dan op social media of stuur ze naar webchef@ijsclubhaarlem.nl

Deze avond wordt gehouden in het clubhuis (’t Hoger op’) van de IJsclub Haarlem, Carel Reinierszpad 50 te Haarlem, bereikbaar via het fietspad langs de kunstijsbaan.

Zaal open vanaf 19.15 u
(Kom op tijd en vol is vol!!)

Voor de jongeren (en die zich jong voelen) onder ons , is er na afloop nog een ‘Meet & Greet’ met Esther en kun je een foto met handtekening bemachtigen.